Perşembe, Aralık 22, 2016

VEE BEYAZPERDE, NİHAYET

Bir süredir sinemaya gidemiyordum; kâh genel  keyifsizlik kâh  yakınların sağlık konuları...
Sonunda azmettim ve iki gündür  şeytanın bacağını kırdım. Dün "Gece Hayvanları"na bugün "Müttefik"e gittim.


Gece Hayvanları'nda gerildim doğrusu, içim bazı duyguları özellikle şiddeti ve intikamı almadı sanki. Yine de hakkını teslim etmeliyim, iyi anlatılmış bir film olduğunu düşünüyorum.
Özellikle soruşturmayı yapan teğmen rolündeki oyuncudan etkilendim.



 Müttefik, tam sevdiğim tarz eski usul  filmler gibiydi. Belki olayın Kazablanka'da başlamasından belki eski siyah beyaz 2. Dünya Savaşı konulu filmleri hayranlıkla izlemiş olmaktan ve ona benzer tadı yaşamaktan olabilir, filmi çok sevdim.
Brad Pitt hayranı değilim, ama filmde beğendim. Ama  Marion Cotillard'ı tek geçerim, hem güzel hem yetenekli.



Filmin başlarından bir sahne, Kazablanka'da kahve içen çiftimiz...

2 yorum:

  1. O zaman ben de gideyim Müttefik'e, Marion'a bayılırım zira...

    YanıtlaSil
  2. Marion'u severim, Marion'u seveni de severim. ;)
    Git Leylakcığım, güzel film. :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!