Çarşamba, Ocak 04, 2017

BUGÜN BEN, ŞÖYLE Kİ...

Size bugünümün bir bölümünü anlatayım, sabırla okuyun lütfen.

Sabah  dört hafta ne çabuk geçti diye söylenerek kuaföre gittim ve saçımı boyattım, öğleden sonra da bir sinemaya gidip kafa dağıtayım dedim.
Programa bakıp, yakındaki bir salondaki 13:45 seansını gözüme kestirdim.  Gişeye gidip Aşıklar Sehri'ne bilet aldım ve o an saatime gözüm takıldı, eyvah zaman gelmiş diye koşturarak salona daldım. 
Salona girince ne göreyim film başlamış bile. 
Nasıl yani neden erken başlamış diye söylenerek  karanlıkta yerimi bulmaya çalıştım ki az daha birinin üstüne oturuyordum. Üstelik salon dolu! Güç halle bir yer bulup oturdum.
Aa! Hadi diyelim film erken başlamış ama yine de filmin başı olması gereken yerde başrol oyuncularının öpüşmesi acayip değil mi?
Birden şeytan dürttü ve anladım ne olduğunu...
O hızla dar attım kendimi dışarı ve gülmeye başladım.
Meğer  saat henüz  13:15 imiş, filmin başlamasına 30 dakika varmış ve  ben henüz devam eden bir önceki seansa girmişim!
Görüldüğü üzere bende bunaklık berdevam!


Film nasıldı derseniz, Aşıklar Şehri / LA LA Land, çok hoş eski usul bir müzikal.
Mutluluk verdi bana.

2 yorum:

  1. Ya çok merak ediyorum filmi ve burada gösterimi yok, mecburen nete düşmesini bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Leylakcığım,
    Bak merakın boşa çıkmadı, Golden Globe'da parladılar! :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!