Salı, Haziran 13, 2017

ANKARA RÜZGÂRI

Hafta sonu bi koşu Ankara'ya gittik geldik.
Hakkaten "bi koşu" oldu. Cuma yağmur kovalarla boşalırken gittik, Cumartesi güneş az biraz bulutları aralarken döndük.
Efen'im, sebebi ziyaretimiz kızımın eşyalarını okuldan eve taşımasına yardım etmekti. Babası araba verdi, abisi şoförlük yaptı, kendisi eşya topladı, annesi bavul kapatmaya taşımaya yardım etti, derken halloldu işte.

Giderken zor bir yolculuk hali oldu; yağmur yağacağı günler öncesinden biliniyordu ancak yolda bu kadar etkili bir yağmura yakalanacağımızı bilemedik.
5 saatlik yolu dura kalka 8 saatte alabildik, iki kez flaşör yakıp yol kenarında bekledik, iki kısa mola, bir uzun mola verdik ancak yağmurla baş edebildik. Üstüne bir de Bolu Dağı geçişi otoyolda bakıma alındığı için, eski yoldan dağı konvoyla geçince, yolculuk iyice yorucu oldu.
Yağmurda çektiğim videolar vardı ama buraya eklemeyi beceremedim.
Yukarıdaki fotoğraf, akşamüstüne doğru ve artık yağmurun durduğu Ankara'ya yakın bir yol manzarası.

Ankara'da az zamanda çok işler yaptık sayılır.
Kuzenimin kızının doğum günü kutlamasına denk geldik, akrabalarımızla görüştük keyifli bir akşam geçirdik.
Ertesi sabah ODTÜ'de kaşarlı simit çay eşliğinde kahvaltı yapıp, arabayı yükleyip yola revan olduk.
Dönüş, gelişe göre çok daha kolay geçti; kızım  uzun yolda araba kullanıp abisine destek oldu, hava çoğunlukla  parçalı bulutluydu, yağmur kısa bir mesafede ve az yağdı.
Eve dönüş, tatilin başlaması ne güzel ! ...